PORTFOLIO

 

Przeczytaj resztę tego wpisu »


Do czego służą multimedia na stoiskach targowych? Czy są tylko elementem scenograficznym zwracającym uwagę zwiedzających, czy może dają coś więcej?

Oczywiście wielkie ekrany plazmowe, ściany diodowe czy wizyjne przyjmujące coraz bardziej skomplikowane kształty mają za zadanie zwracać uwagę i przyciągnąć zwiedzających, jednak przede wszystkim służą prezentacji oferowanych technologii czy usług. Zazwyczaj wystawca nie może zainstalować na stoisku targowym  linii produkcyjnej czy skomplikowanej maszyny lub procesu technologicznego jaki chciałby przedstawić, nie da się często w ramach stoiska pokazać całego przekroju oferowanych towarów czy usług. Wszystkie te elementy oferty można jednak  pokazać!  Czy w postaci filmu, czy to prezentacji. Dlatego standardem na stoiskach są już ekrany plazmowe czy monitory LCD w wymiarach 40, 46m 65 czy nawet 100 cali. Jednak nowoczesna prezentacja oferty zaczyna wykraczać poza standardowe granice. Nowoczesne technologie multimedialne umożliwiają prezentację oferty niczym te z hollywodzkich filmów, ogranicza nas już tylko wyobraźnia. Przeczytaj resztę tego wpisu »


W kwietniu już po raz kolejny wrocławski Teatr Muzyczny Capitol przedstawi nieprzeciętny, wizjonerski spektakl „Ja Piotr Rivière…”. Jest to autorskie przedstawienie Agaty Dudy-Gracz, inspirowane wydarzeniami, które rozegrały się w 1835 roku w pewnej normandzkiej wsi. Młody człowiek, Piotr Rivière, zamordował matkę, siostrę i brata, a schwytany i skazany na śmierć, opisał w szczegółowej relacji wszystko, co doprowadziło do zbrodni.

Przeczytaj resztę tego wpisu »


 

Największy ekran Plazmowy naświecie – Panasonic Ultra HD 3D 152” czyli energooszczędność i wydajność zagwarantowana dzięki nowoczesnej technologii.

Połączenie trzech zaawansowanych nowości technologicznych umożliwiło firmie Panasonic stworzenie największego na świecie, bo aż 152-calowego ekranu plazmowego Full HD 3D.

Pierwsza technologia to zastosowanie ultraszybkiego sterowania 3D. Plazma Panasonika osiąga mniej więcej czterokrotnie większą szybkość iluminacji niż zwyczajne panele HD – umożliwia to wyświetlanie obrazu Full HD 3D w rozdzielczości  4096 x 2160 pikseli. Ponadto plazma charakteryzuje się niesamowitym kontrastem – 5 000 000 : 1 i wysoką jakością reprodukcji barw, którą zapewnia 30-bitowa obróbka obrazu.

Kolejna, druga technologia- tłumienie przesłuchów, ma zasadniczy wpływ na tworzenie wyraźnych i harmonijnych obrazów 3D. Porównując inne sposoby wyświetlania, wykorzystujące metodę „linia po linii”, panele PDP używają metody „ramka po ramce” co zapewnia wierne odtworzenie obrazu 3D bez żadnych zniekształceń.

Ostatnią technologią, minimalizującą efekt rozdwojenia, który występuje podczas przekazywania obrazów naprzemiennie dla lewego i prawego oka, jest sekwencyjna metoda podwójnych klatek. Przenosi ona system wyświetlania obrazu z kin 3D do domowych telewizorów i gwarantuje precyzyjną reprodukcję źródeł video.

Ale to wciąż nie wszystko. Ekran ma następujące wymiary: 376 x 230 x 120cm (kolejno długość, wysokość, szerokość) i waży około 600 kilogramów (dla porównania to tyle co Fiat 126p). Do jego transportu, łącznie ze statywem, potrzeba wózka widłowego i ciężarówki do przewozu 12 ton. Jak widać plazma nie jest przystosowana do użytku domowego (chyba, że nie macie jeszcze dachu), a raczej na potrzeby konferencji, promocji czy targów. Tutaj jej zastosowanie również jest bardzo ograniczone ze względu na transport jak i wymogi miejsca w którym takie wydarzenie może się odbywać.

Na tą chwilę to największy, zdecydowanie najbardziej zaawansowany i prawdopodobnie najdroższy monitor na rynku… a mimo wszystko znajduje zainteresowanie. Duże korporacje jak T-Mobile, IMB wykorzystują to urządzenie z powodzeniem na targach CEBIT czy NAB.

Czy znajdzie plazma 152″ znajdzie nabywców w Polsce?  Zobaczymy

 


Od wielu lat na łamach profesjonalnych portali technicznych oraz branżowych magazynów czytamy o kolejnym przełomie w dziedzinie projekcji multimedialnych: projektorze wykorzystującym laser jako źródło światła.

W kwietniu 2012 roku w Las Vegas podczas konwencji CinemaCon jeden z czołowych producentów projektorów BARCO zaprezentował projektor kinowy o mocy 55.000 lumenów wykorzystujący jako źródło światła laser. We wrześniu 2012 podzas konferencji IBS w Amsterdamie podobne demo zaprezentował inny z czołowych producentów CHRISTIE.

Przeczytaj resztę tego wpisu »


Wykorzystanie wielkiego tabletu zamiast standardowej, nudnej prezentacji? Pionierskie i efektowne przedstawienie danych za pomocą technologii dotykowej. Połączenie technologii projekcji i naturalnego interfejsu oraz innowacyjny system multitouch, a wszystko po to, by innowacyjnie poprowadzić prezentację np. podczas konferencji sprzedażowej.

BARCO HDQ2K-40

21/12/2012

BARCO HDQ2K-40 to ultrajasny projektor wykorzystujący jako źródło światła lampę Xenonową o mocy 7kW dzięki czemu moc strumienia świetlnego tego projekora osiąga 40K Lumenów.

przetwornik obrazu: 3 chip DLP
jasność:  40.000 lumenów
Rozdzielczość 2K – 2048 x 1080 pixeli ;
kontrast: 2000:1 full on/off
wymiary: 1522 x 1242 x 1215 mm
waga: 210kg
zastosowanie: 3D mapping budynków


Już dzisiaj we wrocławskim Capitolu odbędzie się premiera spektaklu „Ja, Piotr…”. To autorskie przedstawienie Agaty Dudy-Gracz, inspirowane wydarzeniami, jakie miały miejsce w 1835 roku w małej normandzkiej wsi.Scenografię i światło do spektaklu w głównej mierze tworzą projekcje. Zapewniliśmy sprzęt multimedialny: 40 000 lumenów skierowanych w podłogę z projektorów full HD projectiondesign f82 1080p, co zapewniło oszałamiający efekt! Szczegóły wkrótce…

poszukiwani2Poszukujemy zdolnych i energicznych osób do współpracy. Jeśli nie boisz się wyzwań, chcesz zdobywać doświadczenie i wykorzystywać swój potencjał, dołącz do nas. Jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem, stawiamy na kreatywne pomysły z przyszłością.

Obecnie prowadzimy nabór na stanowisko:
- handlowiec/ project manager
- technik/realizator systemów audiowizualnych
- programista/realizator Dataton WATCHOUT
- zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na: info@moov.pl


Radar up!

21/09/2012
Projekt up!
Czyli jak poprowadzić promocję samochodu inaczej niż zwykle, nie tylko stawiając ładnie połyskujący przedmiot w centrum handlowym. Volkswagen up! to nowy model, typowo miejskiego auta, z bogatym wyposażeniem, dopasowanym do wszystkich potrzeb jego właściciela. To małe wnętrze naszpikowane jest technolgią, więc to tylko za pomocą technologii możliwe było najwierniejsze zaprezentowanie tego co VW ma do zaoferowania.

Przeczytaj resztę tego wpisu »