Projekt

EXCEDRIN

MigraStop Launch – nowoczesna prezentacja sprzedażowa 3IN1. 3D mapping, interaktywna prezentacja oraz film 3D.

MIGRA STOP LAUNCH

CEL:

Zaprojektowanie oraz wykonanie multimedialnej prezentacji produktu oddziałującej na zmysły wzroku, słuchu i zapachu widzów, przy zróżnicowaniu wykorzystanych technologii oraz dużym nacisku na ukazanie nowej formuły leku.


REALIZACJA:

Produkcja: TBWA SALES LINK
Dyrektor Kreatywny: Marita Lipska
Kierownik Produkcji: Agata Pożywiłko
Multimedia: MOOV


EXCEDRIN

W ramach konferencji sprzedażowej firmy Novartis przygotowywaliśmy prezentację nowego produktu Excedrin MigraStop, którego oficjalna premiera na polskim rynku odbyła się w styczniu 2013. Do przygotowania pokazu użyliśmy trzech nowoczesnych technologii korespondujących z trójskładnikową formułą leku.

Do pokazu wykorzystaliśmy:
– nowoczesną prezentację sterowaną za pomocą ekranu dotykowego wielkości 7x4m,
– pokaz mappingu 3D obejmującego scenografię oraz scenę,
– projekcję filmu 3D.
W trakcie multimedialnego pokazu „migrena” widzowie otoczeni trójwymiarowymi projekcjami, przestrzennym dźwiękiem oraz nasilającymi się zapachem mogli doświadczyć prawdziwych objawów tej choroby – zaburzeń wzrokowo dźwiękowych, drażliwości na ostre zapachy, światło czy dźwięk.

PODZIEL SIĘ

  • Facebook
  • Twitter
Podobne projekty