MOOV P. Majewski, A. Dutka Sp. J. realizuje projekt pn. „Stworzenie Studia Nowych Technologii Multimedialnych i Technologii Interaktywnych w firmie Moov Sp. J.w celu świadczenia nowych i udoskonalanych usług” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 1.5.2.

Cele i planowane efekty projektu:
Nadrzędnym celem realizacji projektu inwestycyjnego jest zwiększenie innowacyjności i konkurencyjności firmy MOOV. W ramach projektu nastąpi wdrożenie innowacyjnej technologii służącej kreacji zaawansowanych systemów multimedialnych, innowacji organizacyjnej w postaci systemu zarządzania procesem tworzenia interaktywnego kontentu i innowację usługową, co pozwoli firmie MOOV zdywersyfikować ofertę – udoskonalić obecnie oferowane usługi w zakresie projektowania i programowania multimedialnych treści oraz wprowadzić do oferty 2 nowe usługi: tworzenie i prototypowanie instalacji multimedialnych w oparciu o nowoczesne technologie wizualno-informatyczno-elektroniczne i creative coding oraz projektowanie i programowanie systemów interaktywnych w technologii CVTS. W oparciu o przeprowadzone prace B+R opracowano innowacyjne rozwiązania techniczne i organizacyjne, których komercjalizacja pozwoli firmie MOOV na stworzenie ogromnego potencjału. Poprzez realizację niniejszego projektu MOOV uzyska przewagę konkurencyjną, która może przełożyć się na ogromny sukces rynkowy firmy zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Wartość projektu: 2 354 220,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 861 300,00 PLN

Projekt realizowany w okresie 2015-12-08 – 2016-12-31. Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Agaty Dutka, email: agata.dutka@moov.pl

Zamknij
MOOV

MBANK

mPołączeni – Wielka ‚Interaktywna’ impreza integracyjna z okazji rebrandingu mBanku.

WARSZAWA 2016

zobacz film

Jedna z największych akcji rebrandingowych popularnego w Polsce banku zakończona została wielką fetą dla 3500 pracowników tej korporacji. Do naszych zadań należała zaprojektowanie i development interaktywnych instalacji wraz z dostawą technologii.

SPOŁECZNOŚĆ

Impreza integracyjna dla największego Polskiego banku internetowego nie mogła obyć się bez interaktywnych atrakcji. Dla potrzeby tego wydarzenia zaprojektowaliśmy specjalną aplikację społecznościową, dzięki której na wielkich ekranach uczestnicy mogli ‚czatować’ za pomocą swoich smartfonów, ‚lajkować’ zdjęcia zrobione w trakcie imprezy, ‚głosować’ na najważniejsze korporacyjne wartości z którymi się utożsamiają.

SPOŁECZNOŚĆ

AKCJA INTERAKCJA

W trakcie Imprezy uczestnicy mogli wziąć udział również w innych interaktywnych zabawach m.in w prostych grach takich jak memo, puzle czy kółko i krzyżyk działających na ekranach dotykowych. Największym wyzwaniem dla naszego zespołu było stworzenie interaktywnej aplikacji która mogłaby być obsługiwana przez 3500 uczestników spotkania zarówno z urządzeń mobilnych użytkowników jak i z kilkudziesięciu komputerów i infokiosków zainstalowanych na evencie.

AKCJA INTERAKCJA
MBANK

Powiązane projekty