MOOV P. Majewski, A. Dutka Sp. J. realizuje projekt pn. „Stworzenie Studia Nowych Technologii Multimedialnych i Technologii Interaktywnych w firmie Moov Sp. J.w celu świadczenia nowych i udoskonalanych usług” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 1.5.2.

Cele i planowane efekty projektu:
Nadrzędnym celem realizacji projektu inwestycyjnego jest zwiększenie innowacyjności i konkurencyjności firmy MOOV. W ramach projektu nastąpi wdrożenie innowacyjnej technologii służącej kreacji zaawansowanych systemów multimedialnych, innowacji organizacyjnej w postaci systemu zarządzania procesem tworzenia interaktywnego kontentu i innowację usługową, co pozwoli firmie MOOV zdywersyfikować ofertę – udoskonalić obecnie oferowane usługi w zakresie projektowania i programowania multimedialnych treści oraz wprowadzić do oferty 2 nowe usługi: tworzenie i prototypowanie instalacji multimedialnych w oparciu o nowoczesne technologie wizualno-informatyczno-elektroniczne i creative coding oraz projektowanie i programowanie systemów interaktywnych w technologii CVTS. W oparciu o przeprowadzone prace B+R opracowano innowacyjne rozwiązania techniczne i organizacyjne, których komercjalizacja pozwoli firmie MOOV na stworzenie ogromnego potencjału. Poprzez realizację niniejszego projektu MOOV uzyska przewagę konkurencyjną, która może przełożyć się na ogromny sukces rynkowy firmy zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Wartość projektu: 2 354 220,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 861 300,00 PLN

Projekt realizowany w okresie 2015-12-08 – 2016-12-31. Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Agaty Dutka, email: agata.dutka@moov.pl

Zamknij
MOOV

NISSENS

Interaktywna prezentacja marki Nissens podczas targów Automechanika 2016 we Frankfurcie.

FRANKFURT 2016

zobacz film

Do naszych zadań należało stworzenie koncepcji na nowoczesną prezentację oferty Duńskiego producenta systemów AC i EC, zaproponowanie rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim stworzenie innowacyjnego przekazu marki na targach branży samochodowej w Frankfurcie. Za pomocą multimedialnego przekazu wzmocniliśmy wizerunek marki jako lidera technologicznego branży oraz zaprezentowaliśmy w innowacyjny sposób szeroką ofertę klienta.

INNOWACYJNY PRZEKAZ

Specjalnie zaprojektowany przez nas intuicyjny i łatwy w użyciu interfejs interaktywnych stołów multimedialnych umożliwił odwiedzającym stoisko samodzielne eksplorowanie bardzo bogatego portfolio produktów i usług firmy Nissens. Wykorzystana przez nas technologia zapewniła zarządzanie prezentacją za pomocą rzeczywistych obiektów tzw. tokenów układanych na powierzchni stołów multimedialnych jak i nawigacji za pomocą dotyku. Te wyjątkowe interaktywne powierzchnie mogą, ponadto rozpoznawać układane na nich dokumenty czy inne urządzenia elektroniczne jak np. telefony.

INNOWACYJNY PRZEKAZ

INSTALACJA HOLOGRAFICZNA

Umieszczony w centralnym punkcie stoiska holograficzny ekran miał za zadanie zwracać uwagę zwiedzających. Hologram prezentował przygotowane przez nas animacje 3D które tworzyły wrażenie zawieszenia w przestrzeni komponentów i systemów produkowanych przez Nissens. Instalacja przyciągała uwagę wielu zwiedzających, co niewątpliwie przyczyniło się do sukcesu marki na targach Automechanika i spełnienia założeń marketingowych.

INSTALACJA HOLOGRAFICZNA

Powiązane projekty