MOOV P. Majewski, A. Dutka Sp. J. realizuje projekt pn. „Stworzenie Studia Nowych Technologii Multimedialnych i Technologii Interaktywnych w firmie Moov Sp. J.w celu świadczenia nowych i udoskonalanych usług” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 1.5.2.

Cele i planowane efekty projektu:
Nadrzędnym celem realizacji projektu inwestycyjnego jest zwiększenie innowacyjności i konkurencyjności firmy MOOV. W ramach projektu nastąpi wdrożenie innowacyjnej technologii służącej kreacji zaawansowanych systemów multimedialnych, innowacji organizacyjnej w postaci systemu zarządzania procesem tworzenia interaktywnego kontentu i innowację usługową, co pozwoli firmie MOOV zdywersyfikować ofertę – udoskonalić obecnie oferowane usługi w zakresie projektowania i programowania multimedialnych treści oraz wprowadzić do oferty 2 nowe usługi: tworzenie i prototypowanie instalacji multimedialnych w oparciu o nowoczesne technologie wizualno-informatyczno-elektroniczne i creative coding oraz projektowanie i programowanie systemów interaktywnych w technologii CVTS. W oparciu o przeprowadzone prace B+R opracowano innowacyjne rozwiązania techniczne i organizacyjne, których komercjalizacja pozwoli firmie MOOV na stworzenie ogromnego potencjału. Poprzez realizację niniejszego projektu MOOV uzyska przewagę konkurencyjną, która może przełożyć się na ogromny sukces rynkowy firmy zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Wartość projektu: 2 354 220,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 861 300,00 PLN

Projekt realizowany w okresie 2015-12-08 – 2016-12-31. Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Agaty Dutka, email: agata.dutka@moov.pl

Zamknij
MOOV

VOLKSWAGEN UP! ROADSHOW

Interaktywna instalacja multimedialna promująca nowy model VW.

WARSZAWA 2012

zobacz film

Opracowaliśmy mobilną ekspozycję, która w nowoczesny i interaktywny sposób pokazuje walory użytkowe nowego UP’a. Zależało nam na pokazie dostępnym dla każdego widza, który może równocześnie sprawdzić nowe funkcje samochodu oraz dobrze się przy tym bawić.

AKCJA INTERAKCJA

Widzowie zachęcani byli do skorzystania z interaktywnej zabawy sterowanej za pomocą gestów dłoni. Dzięki tej ekspozycji użytkownicy mogli poznać możliwości Volkswagena UP! oraz w sposób wirtualny zapoznać się z nowymi systemami zastosowanymi w tym małym samochodzie.

AKCJA INTERAKCJA
Interaktywny ekran

Interaktywny ekran

Opracowany przez nas interaktywny ekran dotykowy o przekątnej 5m z laserowym czujnikiem RadarTouch umożliwia stworzenie powierzchni interaktywnej o praktycznie dowolnej wielkości. Wykorzystana przez nas technologia angażowała i zwracała uwagę. Zapewniała zapoznanie się z ofertą VW UP! oraz poznawali wyjątkowe funkcje oferowane przez producenta.

Powiązane projekty