ŚCIANA MULTIMEDIALNA


Technologia

Technologia jest ukryta w ścianie i, dlatego znana jest pod nazwą ściana multimedialna. Taka ściana interaktywna składa się z paneli LED lub LCD w połączeniu z czujnikami i aplikacją dostosowaną do twoich potrzeb.

Ściana interaktywna – Ściana multimedialna MOOV

Jakakolwiek treść wyświetlona na takiej powierzchni wywołuje spektakularny efekt, dopełniony przez umożliwienie interakcji z prezentowanymi treściami.
Wielkoformatowe ekrany dotykowe pozwalają użytkownikom zostać odkrywcą treści, nie tylko ją przekazując, ale też zapewniając jej zapamiętanie.

Spektakularny efekt to nie wszystko!

Jeśli chcesz zainstalować u siebie interaktywny ekran multimedialny, odezwij się! Wspólnie ustalimy jego funkcje i wymiary.

Cyfrowe nośniki informacji zdominowały przestrzeń publiczną. MOOV nadaje nowy wymiar technologii digital signage. Dzięki połączeniu wielkoformatowych ekranów z nowoczesnymi rozwiązaniami interaktywnymi oferujemy użytkownikom zupełnie nowy sposób doświadczenia obrazu, umożliwiając bezpośrednią interakcję z wyświetlaną treścią.
Ściana multimedialna to rozwiązanie, które może znaleźć zastosowanie dla każdego widza, korzystającego z cyfrowych nośników informacji. Znajdzie zastosowanie nie tylko w przestrzeniach miejskich, ale także w miejscach publicznego użytku, jak biblioteki czy muzea i w siedzibach firm lub showroomach. Technologia dopasowana do charakterystyki przestrzeni i jej użytkowników to kwintesencja współczesnych infrastruktur.

więcej MNIEJ

Ściana multimedialna to rozwiązanie bezdotykowe, bazujące m.in na poszerzonej rzeczywistości, trackingu i contencie 3D.
Ta technologia może mieć zastosowanie zarówno marketingowe, jak i rozrywkowe lub artystyczne.
Niezależnie od przeznaczenia, ściana multimedialna w naszym ujęciu ma jeden istotny dla jej zastosowań mianownik – zaangażowanie. Nośniki, z jakimi spotykamy się na co dzień, pozwalają jedynie na styczność z wyświetlanymi treściami, zamiast na interakcję z nimi. W MOOV zdefiniowaliśmy ich wykorzystanie na nowo.
Wyobraź sobie wielki telebim w środku miasta, na którym zagrasz w grę; mapping na budynku reagujący na głos tłumu lub ekran w centrum handlowym, który przeniesie Cię do kosmosu.
Nośnik może być (i powinien!) w interakcji z oglądającym i wywołać jego reakcję, zbudować zaangażowanie w wyświetlany content – może być to zwykłe wysłanie smsa, zeskanowanie QR code lub machnięcie ręką. Treści, które generują nawet zwykłe reakcje, mają niespotykanie większą siłę marketingową niż te, obok których tylko przechodzimy.

ineraktywność
digital signage
content 2D/3D
ekrany dotykowe
czujniki ruchu
detykowany CMS

Odezwij się, a porozmawiamy jak można wykorzystać tą technologię przy prezentacji Twoich produktów/usług