Technologia jest ukryta w ścianie i, dlatego znana jest pod nazwą ściana multimedialna. Taka ściana interaktywna składa się z paneli LED lub LCD w połączeniu z czujnikami i aplikacją dostosowaną do twoich potrzeb.
Jakakolwiek treść wyświetlona na takiej powierzchni wywołuje spektakularny efekt, dopełniony przez umożliwienie interakcji z prezentowanymi treściami.
Wielkoformatowe ekrany dotykowe pozwalają użytkownikom zostać odkrywcą treści, nie tylko ją przekazując, ale też zapewniając jej zapamiętanie.
Jeśli chcesz zainstalować u siebie interaktywny ekran multimedialny, odezwij się! Wspólnie ustalimy jego funkcje i wymiary.
Cyfrowe nośniki informacji zdominowały przestrzeń publiczną. MOOV nadaje nowy wymiar technologii digital signage. Dzięki połączeniu wielkoformatowych ekranów z nowoczesnymi rozwiązaniami interaktywnymi oferujemy użytkownikom zupełnie nowy sposób doświadczenia obrazu, umożliwiając bezpośrednią interakcję z wyświetlaną treścią.
Ściana multimedialna to rozwiązanie, które może znaleźć zastosowanie dla każdego widza, korzystającego z cyfrowych nośników informacji. Znajdzie zastosowanie nie tylko w przestrzeniach miejskich, ale także w miejscach publicznego użytku, jak biblioteki czy muzea i w siedzibach firm lub showroomach. Technologia dopasowana do charakterystyki przestrzeni i jej użytkowników to kwintesencja współczesnych infrastruktur.
Ściana multimedialna to rozwiązanie bezdotykowe, bazujące m.in na poszerzonej rzeczywistości, trackingu i contencie 3D.
Ta technologia może mieć zastosowanie zarówno marketingowe, jak i rozrywkowe lub artystyczne.
Niezależnie od przeznaczenia, ściana multimedialna w naszym ujęciu ma jeden istotny dla jej zastosowań mianownik – zaangażowanie. Nośniki, z jakimi spotykamy się na co dzień, pozwalają jedynie na styczność z wyświetlanymi treściami, zamiast na interakcję z nimi. W MOOV zdefiniowaliśmy ich wykorzystanie na nowo.
Wyobraź sobie wielki telebim w środku miasta, na którym zagrasz w grę; mapping na budynku reagujący na głos tłumu lub ekran w centrum handlowym, który przeniesie Cię do kosmosu.
Nośnik może być (i powinien!) w interakcji z oglądającym i wywołać jego reakcję, zbudować zaangażowanie w wyświetlany content – może być to zwykłe wysłanie smsa, zeskanowanie QR code lub machnięcie ręką. Treści, które generują nawet zwykłe reakcje, mają niespotykanie większą siłę marketingową niż te, obok których tylko przechodzimy.