NISSENS

Interaktywna prezentacja marki Nissens podczas targów Automechanika 2016 we Frankfurcie.

Farnkfurt 2016

Do naszych zadań należało stworzenie koncepcji na nowoczesną prezentację oferty Duńskiego producenta systemów AC i EC, zaproponowanie rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim stworzenie innowacyjnego przekazu marki na targach branży samochodowej w Frankfurcie. Za pomocą multimedialnego przekazu wzmocniliśmy wizerunek marki jako lidera technologicznego branży oraz zaprezentowaliśmy w innowacyjny sposób szeroką ofertę klienta.

projekty - NISSENS
projekty - NISSENS
projekty - NISSENS

INNOWACYJNY PRZEKAZ

Specjalnie zaprojektowany przez nas intuicyjny i łatwy w użyciu interfejs interaktywnych stołów multimedialnych umożliwił odwiedzającym stoisko samodzielne eksplorowanie bardzo bogatego portfolio produktów i usług firmy Nissens. Wykorzystana przez nas technologia zapewniła zarządzanie prezentacją za pomocą rzeczywistych obiektów tzw. tokenów układanych na powierzchni stołów multimedialnych jak i nawigacji za pomocą dotyku. Te wyjątkowe interaktywne powierzchnie mogą, ponadto rozpoznawać układane na nich dokumenty czy inne urządzenia elektroniczne jak np. telefony.

projekty - NISSENS
projekty - NISSENS

INSTALACJA HOLOGRAFICZNA

Umieszczony w centralnym punkcie stoiska holograficzny ekran miał za zadanie zwracać uwagę zwiedzających. Hologram prezentował przygotowane przez nas animacje 3D które tworzyły wrażenie zawieszenia w przestrzeni komponentów i systemów produkowanych przez Nissens. Instalacja przyciągała uwagę wielu zwiedzających, co niewątpliwie przyczyniło się do sukcesu marki na targach Automechanika i spełnienia założeń marketingowych.

projekty - NISSENS