Interaktywne instalacje na targach GiteX

FASAH NA GITEX

Interaktywne instalacje na stoisku targowym w Dubaju

FASAH NA GITEX

Interaktywne instalacje na stoisku targowym w Dubaju

Naszym zadaniem było stworzenie koncepcji nowoczesnej prezentacji oferty Saudyjskiej firmy Logistycznej FASAH . Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowoczesnych multimedialnych instalacji interaktywnych dzięki którym FASAH mógłby przedstawić swoją ofertę w atrakcyjny i nowoczesny sposób na Globalnym Pokazie Technologii GiteX w Dubaju. Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy interaktywne instalacje oraz nowoczesną prezentację multimedialną umożliwiając wystawcy zaprezentowanie się na tych targach jako lidera technologicznego w branży. Aby zaprezentować ofertę firmy Fasah w wykorzystaliśmy cztery różne interaktywne technologie z naszej oferty,  które pokazywały przesłanie marki Fasah jako lidera technologicznego i wiarygodnego partnera dla handlu międzynarodowego. Naszym celem było przyciągnięcie i zaangażowanie jak największej liczby zwiedzających

Interaktywna projekcja

Druk i infografiki na ścianie stoiska nie muszą być tylko statycznym wydrukiem. Ściana może być interaktywna. Dzięki projekcji i mapowaniu oraz grafikom z animacjami stworzyliśmy interaktywną projekcję, która ożywiła statyczny wydruk animowanymi projekcjami, wyjaśniającymi działanie poszczególnych elementów zinformatyzowanego systemu odprawy celnej w portach Fasah.

interaktywne stoisko na targach w dubaju
interaktywna projekcja na targach w dubaju

STÓŁ INTERAKTYWNY

Specjalnie zaprojektowany interaktywny stół dotykowy z intuicyjnym i łatwym w obsłudze interfejsem umożliwił odwiedzającym stoisko samodzielne zapoznanie się z usługami firmy Fasah . Zastosowana przez nas technologia zapewniła zarządzanie prezentacją z wykorzystaniem rzeczywistych obiektów, tzw. tokenów umieszczanych na powierzchni stołu oraz nawigację za pomocą dotyku. Ten wyjątkowy stół do rozpoznawania obiektów multimedialnych potrafi również rozpoznawać umieszczone na nim dokumenty lub inne urządzenia elektroniczne, takie jak telefony.

HOLOGRAM

Uwagę zwiedzających miał przyciągać ekran holograficzny umieszczony w centralnym punkcie stoiska. Hologram przedstawiał przygotowane przez nas animacje 3D, które sprawiały wrażenie zawieszenia w przestrzeni podzespołów i układów produkowanych przez Nissens. Hologram 3d przyciągnął uwagę wielu zwiedzających, co niewątpliwie przyczyniło się do sukcesu marki na targach Automechanika i spełnienia założeń marketingowych.


NISSENS

Interaktywna prezentacja marki Nissens podczas targów Automechanika 2016 we Frankfurcie.

FRANKFURT 2016

zobacz film

Do naszych zadań należało stworzenie koncepcji na nowoczesną prezentację oferty Duńskiego producenta systemów AC i EC. Co więcej, po stronie MOOV leżał design instalacji multimedialnych oraz stworzenie innowacyjnego przekazu marki na targach branży samochodowej w Frankfurcie. Za pomocą multimedialnego przekazu wzmocniliśmy wizerunek marki jako lidera technologicznego branży oraz zaprezentowaliśmy w innowacyjny sposób szeroką ofertę klienta. Na targowym stoisku odbywał się pokaz holograficzny oraz stanął interaktywny stół.

INNOWACYJNY PRZEKAZ

Specjalnie zaprojektowany przez nas interaktywny stół dotykowy , posiadający intuicyjny i łatwy w użyciu interfejs umożliwił odwiedzającym stoisko samodzielne eksplorowanie bardzo bogatego portfolio produktów i usług firmy Nissens. Wykorzystana przez nas technologia zapewniła zarządzanie prezentacją za pomocą rzeczywistych obiektów tzw. tokenów układanych na powierzchni stołu, jak i nawigacji za pomocą dotyku. Ten wyjątkowy multimedialny stół rozpoznający obiekty może także rozpoznawać układane na nim dokumenty czy inne urządzenia elektroniczne, jak np telefony.

INSTALACJA HOLOGRAFICZNA

Umieszczony w centralnym punkcie stoiska holograficzny ekran miał za zadanie zwracać uwagę zwiedzających. Hologram prezentował przygotowane przez nas animacje 3D które tworzyły wrażenie zawieszenia w przestrzeni komponentów i systemów produkowanych przez Nissens. Hologram 3d przyciągnął uwagę wielu zwiedzających, co niewątpliwie przyczyniło się do sukcesu marki na targach Automechanika i spełnienia założeń marketingowych.

INNE PROJEKTY