PREMIERA PRZEGLĄDARKI OPERA

Konferencja internetowa premiera online przeglądarki internetowej. W ścisłej współpracy z działem  marketingu  OPERA A.S. zrealizowaliśmy event promujący premierę najnowszej wersji przeglądarki internetowej Opera Touch. Zakres naszej pracy uwzględniał zrealizowanie specjalnego eventu  promocyjnego w trakcie kótrego zaprezentowana zostanie nowy produkt Opery oraz realizację video streamingu z tego wydarzenia w mediach społecznościowych.


Opera touch launch live event

Kompleksowa realizacja uwzględniająca projektowanie multimedialne w ścisłej współpracy z działem marketingu Opery. Ten multimedialny pokaz projektowany był od samego początku. Współpraca z Operą zaczęła się już od opracowania scenariusza, przechodząc przez realizację multimedialnego eventu oraz finalnej relacji video z live streamem w mediach społecznościowych.

INTERAKTYWNA SCENA

Aby zaprezentować wszystkie możliwości najnowszej przeglądarki Opera stworzona została unikalna interaktywna scena. Obraz z urządzeń był bezpośrednio streamowany do systemu Watchout gdzie, wykorzystując efekty specjalne w formie wcześniej przygotowanych animacji, był realizowany na żywo w technologii mappingu 3d. Scenografia, odpowiednie projekty przestrzenne, motion design, światło i animacje współtworzyły wyjątkową przestrzeń, umożliwiającą prezentacje interaktywne. Całość realizowana z 4 kamer 4K pozwoliła stworzyć wyjątkowy, zarówno na żywo jak i wirtualny, event.

MAPING 3D na SCENIE

Aby zaprezentować, wszystkie możliwości najnowszej przeglądarki Opera stworzona została unikalna interaktywna multimedialna scenografia.  Ponieważ w MOOV przyświeca nam myśl „be smart”, nasza koncepcja zakładała zbudowanie z dużej cykloramy, która spełniałaby rolę ekranu projekcyjnego wewnątrz którego, odbywałaby się prezentacja multimedialna, a prezenterzy poruszaliby się jakby w wewnątrz obrazu. Aby nasz pomysł mógł dojść do skutku, musieliśmy pomyśleć o kilku ważnych aspektach. Ze względu na to, że potrzebowaliśmy bardzo dużej Cykloramy, musieliśmy użyć również bardzo silnych projektorów. Do tego celu wybraliśmy 2projektory marki EPSON o mocy 20.ooo lumenów.

Obraz do urządzeń projekcyjnych przesyłany był bezpośrednio z systemu Watchout. Efekty specjalne zaprojektowane były w tej w formie aby z perspektywy uczestnika eventu w internecie wyglądały najbardziej spektakularnie. Scenografia, odpowiednie animacje przestrzenne, maping 3d i światło współtworzyły wyjątkową przestrzeń, umożliwiającą prezentacje na zupełnie nowym poziomie. Ten hybrydowy event stworzony został z myślą o dwóch publicznościac – infleuenserów i gości specjalnych zgromadzonych w studio na evencie ale przede wszystkim widzach w internecie.

MAKING OF

INNE PROJEKTY ONLINE